Om je website succesvol te maken, is het noodzakelijk dat hij goed gevonden wordt. Met mijn advies op het gebied van search engine optimization (SEO) verbeter je de zichtbaarheid van je website in Google en andere zoekmachines. Dat zorgt niet alleen voor meer bezoekers, maar de gebruikerservaring op je website wordt ook beter. En daarmee stijgt het conversiepercentage, zodat de website van je organisatie de bedrijfsdoelen perfect ondersteunt.
Voordat we concreet met verbeteringen aan de slag gaan, is het belangrijk te achterhalen waar het nu misgaat. Daarom gaan we eerst achterhalen wat het probleem is dat je ervaart. Dat je website niet goed gevonden wordt, kan namelijk verschillende oorzaken hebben. Misschien zijn er technische problemen, of ligt het meer aan de inhoud van je webpagina’s?
Met mijn ruime ervaring weet ik precies de juiste vragen te stellen, zodat we snel weten waar het misgaat. Vervolgens stel ik een werkwijze voor, waarmee we ervoor zorgen dat jouw website doet wat je ervan verwacht.
Zoals je weet, is SEO geen sprint. Natuurlijk is er wat laaghangend fruit waarmee we snel resultaten boeken. Ruim 80% van mijn klanten heeft dan ook een abonnement op mijn SEO-advies, waarbij ik elke maand een belangrijke bijdrage lever aan het verbeteren van de vindbaarheid.
Mijn SEO-advies bestaat uit de volgende stappen:
Als SEO-adviseur deel ik mijn tips en aanpak graag met jou en je marketeers. Ik heb ervaring met allerlei projectmanagementtools, zoals Asana, Trello, Google Sheets, Basecamp en JIRA. Wat het ook wordt, we zorgen ervoor dat er overzicht is en dat iedereen weet wat er moet gebeuren. Zo zorgen we samen voor SEO-succes!
Ben je benieuwd of ik je ook met jouw specifieke uitdagingen kan helpen? Laat me weten waar je tegenaan loopt, ik denk graag met je mee!